masa itu masa laa....

Selasa, 7 April 2009

aku pun xtahu

aku rsa sedih gla ari ni...pasai pa aku xmo gtau la...mmg malu gla...xkan aku nk malukan diri sendiri kot...anN...nak wat camna, ni suma dugaan blaka...aku redha...relax r...tp hati aku trubat ari ni...aku pi sp...mmg bez gila...aku jumpa siak, duck, ngan square...tidak ketinggalan u. ismail yg kuaq ngundi...haha...aku arap, prk kali ni dijalankan ngan adil dan saksama...biaq btoi2 rkyat kata pa...ni dok kira harta sendiri ja watpa...najis suma tu...tempah tiket pi neraka oo kalau khianati amanah...yg aku xboleh blah bila ada sorg ni...dia pakai jaket unit keselamatan, tiba2 lpas trafik light dia angkat tayar...apa pny unit keselamatan...aku xpham btoi...haha...mlm ni kita tggu result...doakan kemenangan d pihak yg benar.................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan